Translate

12 Nisan 2014 Cumartesi

Canim Kizim Başak

Bundan tam 6 yıl 22 gün önce canim kizim Başak'a hamile kaldım. Ve hayatım degişti. Dogurmadan önce bebek sahibi olmanın bu kadar zor olacagını tahmin etmiyordum açıkçası. Başak oldukça gazlı bir bebekti. Her ne kadar şimdi zorla yemek yedirsem de bebekken oldukça iştahlıydı ve gecede 7 ya da 8 kere uyandırırdı beni. Gündüzleri bir seferde 3-4 saat uyurdu ama her uyandıgında basardı yaygarayı. Hatta aramızda şöyle diyorduk:'Başak uyanık oldugunda hep aglayacak mı?' Bir de şöyle bir sorunumuz vardı: Sallamak. Evet, sallamak hem de ne sallamak. Çeşitli kombinasyonlar halinde battaniyede sallama mı istersiniz, ayakta sallama mı istersiniz yoksa camdan cama kurulan ipli salıncakta sallamak mı? Size bir sır vereyim mi? Hala gece uyumadan önce kendini sallatıyor koca dana :) Ama bunun dezavantajları çok olsa da bazen izlemeyi çok istediğim bir film ya da dizi olduğunda ya da okumak istediğim bir kitap, sallamak gerçekten kurtarıcı olabiliyor. Bazen düşünüyorum da salladık, yürüdü, konuştu, cümle kurdu, resim yaptı, okula başladı derken zamanın ne çabuk geçtiğini ve çocuklarımızın nasıl büyüdüklerini anlamıyoruz. Çok klişe olacak ama,ne kadar büyüseler de onlar bizim için birer bebek. Hepsinin ömrü uzun bahtları açık olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder