Translate

11 Mayıs 2014 Pazar

Anneler Günü

Bugün anneler günü. Bugün itibariyle 6. anneler günümü kutladım. Canım kızım bana bu güzel duyguyu tattırdığı için ne kadar şükretsem azdır. Her isteyenin bu duyguyu tatmasını dilerim.
Bu yıl anneler gününde annemler de yanımızda olduğu için beraber kutladık. Erkek kardeşim de eşiyle beraber geldi. Ama biz anneme hediye almaya fırsat bulamadığımız için akşamüzeri dışarı çıktık. Gündüzden yorgundum zaten. Bir de alışverişe çıkınca neredeyse bayılacak duruma geldim. Eve gelince koltuğa kendimi dar attım. Biraz sonra bir de ne göreyim? Eşim bana aşağıda resimlerini göreceğiniz güzel tatları hazırlamış. Öyle iyi geldi ki...İnsanın önüne hazır bir şeyler gelince ne kadar mutlu oluyor...

Bütün güzel annelerin anneler gününü kutlarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder