Translate

18 Mayıs 2014 Pazar

İlk DIY Çalışmam

Ne zamandır yapmak istiyordum bunu. Bir blogda gördüm ve çok beğendim. Evde atıl durumda olan tepsimi aşağıda göreceğiniz şekilde değerlendirmeye karar verdim. Tepsinin ilk halini çekmeyi unutmuşum. Ama tipinden tahmin edersiniz nasıl olduğunu. Bence ilk denememe göre fena da olmadı :)
Malzeme olarak krem renk sprey boya kullandım. 3 kat spreyledim. Her kat 15 dakikada kuruyor. Bir tavsiyede bulunmak istiyorum bu noktada. Ben hiç aralıksız sıktım ilk katta ve boya aktı. Eğer yaparsanız bir sıra sıkın ara verin. Sonra tekrar alt sıraya sıkın. Bu şekilde tamamlayın. Yoksa dediğim gibi boya miktarı fazla kaçıp akıyor. Buna rağmen pek beğendim tepsimi.



2 yorum:

  1. Gule gule kullan Hilalcim. Guzel olmus. Cok tanidik geldi tepsi :) Bende lekeli gumus cerceveler var. Onlar da bu sekilde degerlendirilebilir belki.

    YanıtlaSil
  2. Evet gelince yapalım. Cok kolay yapimi.

    YanıtlaSil