Translate

15 Haziran 2014 Pazar

Gelibolu

Memleketimdir diye söylemiyorum gerçekten gezilesi, görülesi, yaşanılası bir cennettir Gelibolu. Bunu söyleyen sadece biz oralılar değiliz. Bir şekilde yolu düşmüş, yaşamış, tatil yapmış herkes benzer şeyleri söyler Gelibolum için. İçinde yaşarken kıymetini bilmiyorsun, sonra üniversiteydi, çalışma hayatıydı derken senelerce uzak kalınca kıymetini öyle bir anlıyorsun ki hasretinden burnunun ucu sızlıyor... Tabii canım annem, canım babam, canım anneannemin orada yaşaması da bu özlemi çığ gibi büyütüyor. Neyse ki öğretmenim de tatillerimin büyükce bir kısmını orada geçirip, hasret giderme fırsatı buluyorum bolca.
 Gelibolu deyince insanın aklına ilk deniz gelir. Sardalyesi, feneri, kayalıkları, Hamzakoy'u, Saroz'u efsanedir. Gitmeyenlere gitmelerini öneriyorum. Bir başkadır benim memleketim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder