Translate

17 Aralık 2014 Çarşamba

Kış Ayları

Sevmiyorum kışı. Hiç hem de... Nesini seveyim? Karını mı yağmurunu mu? Çamurunu mu soğuğunu mu? Güneş desen arada bir çıkar, çıkar ama yalancıktan. Oysa yaz öyle mi? Ah yaz, canım yaz... Sabah ister erken kalkayım ister geç Güneş her daim gülümser bana. Güzel bir gün vaad eder. Hadi çık dışarı, seni güzel bir gün bekliyor der. Bu yüzdendir ki kışın evden çıkmam yazın da evde durmam. Yaz uzun sürer benim için. Çünkü öğretmenim ve tatilim uzun. Bu uzun tatilin hakkını da veririm. 1 Temmuz'da yaşadığım şehri ardıma bile bakmadan terkeder, ağustos sonundan önce de dönmem bu sıkıcı şehre... Ama işte ben tilki burası da kürkçü dükkanı. Dönüp dolaşıp geleceğim yer burası ne yazık ki...
Daha yaza çok var. Ama yazın geleceği ümidini taşımak, o günleri hayal etmek de güzel. Çünkü biliyorum ki o güzel yaz günleri gelecek ve ben yine tadını çıkaracağım o güzel mevsimin. Ama lütfen yaz, çabuk gel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder