Translate

10 Eylül 2016 Cumartesi

ARKADAŞLAR İYİDİR

        Çok sevdiğim birkaç dostum var. Onlar da beni sever sayar, bilirim. Ne ben onları kırarım ne onlar beni...Lazımdır hayatta herkese böyle güvenebileceği, sırtını dayayabileceği dost. Bilirim ki zor zamanımda iki elleri kanda olsa koşarlar yanıma. Tabii ben de onlar için aynı şeyi yaparım. Herkes beni sevsin diye uğraşmadım hiç bir zaman. Hatta sevmediysem birini belli de ederim elimde olmadan. Ama sevdiysem de elimden ne gelirse yaparım o insan için. Eğer karşımdakinin yalan söylediğini anlıyorsam, fazlaca övünüyorsa, hep kendinden bahsediyor, karşısındakini dinlemiyorsa mümkünü yok onunla değil dost arkadaş bile olamam. Bir merhabadan öteye geçmez ona söyleyeceğim. Neyse ki kimse kimseye mecbur değil. İyi ki varsınız canım dostlarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder