Translate

9 Eylül 2016 Cuma

öylesine...

Ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı... Başlıktan da anlaşılacağı üzere öylesine yazıyorum. Tarihe bir not düşmüş olayım :) Koskoca bir yaz tatili bitti. Ankara günleri başladı tekrar. Başak 2. sınıf oldu. Ben 1. sınıf okutacağım. Burayı okuyan varsa instagramda hilalinyemekleri sayfama beklerim. Super yemek tarifleri veriyorum :P Bugünlük bu kadar. İlham gelirse yazarım artık. Aslında yazmamamın sebebi bilgisayarımın bozulmasıydı ve yaptırmakta biraz gevşek davrandım. Artık vakit bulmama kaldı iş.

2 yorum:

  1. Burayi okuyan varsa..sanki zamanda yolculuk filmi izler gibi ya da issiz adadan siseyle denize birakilan bir not gibi..:) blogunuzun az ziyaretci cektigini dusunuyorsaniz tanitimda sorun var demektir:) yemek sayfanizi da her ne kadar istahsiz olmamiza ragmen,agzimizin suyu akarak takip ediyoruz.ellerinize saglik.eskidende mi boyle kabiliyetliydiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz hoşuma gitti :) Vallahi blogum oldukça az ziyaretçi çekiyor evet. Ama bu çok da üzmüyor beni. Sevdiğim konularda yazmak hoşuma gidiyor. Okuyan okusun işte. Yemek sayfamı beğenmenize de sevindim. Neden iştahsızsınız? Once upon a time ben de iştahsızdım ama net hatırlamıyorum o zamanları:) Eskiden hayır kabiliyetli değildim. Ya da şöyle söyleyeyim; yemek yapmak ilgimi çekmiyordu. Artık severek yapıyorum.

      Sil