Translate

21 Nisan 2014 Pazartesi

Supangle

Müthiş güzel, evde herkesin ayıla bayıla yedigi bir supangle tarifi vermek istiyorum. Çok da pratik. Çabucak pişiyor.

Malzemeler:
- 1 su bardagı şeker
- 3,5 su bardagı süt
- 4 yemek kaşıgı kakao
- 2 yemek kaşıgı un
- 1 yemek kaşıgı margarin
- 1 paket vanilya
- 3-4 parça pasta çikolatası ya da bitter çikolata

Yapılışı:

Şekeri, sütü, kakaoyu ve unu bir tencereye alıp tahta bir kaşıkla karıştırarak pişirin.


1-2 taşım kaynatın. Altını kapattıktan sonra margarini, vanilyayı ve çikolataları içine atıp eriyene kadar karıştırın. Supanglemiz hazır. Afiyet olsun. Dilerseniz üzerine meyve, hindistancevizi ya da pasta soslarından koyabilirsiniz. Ben çilek koydum.

2 yorum:

  1. Ben de son zamanlarda buna benzeyen cikolatali bir puding yapiyorum. Tarifini yazacaktim kismet olmadi. Bugun gene yapmayi planliyorum hatta :) Belki ben de koyarim tarifi usenmezsem.

    YanıtlaSil
  2. Ben de sık sık yapıyorum ama az yiyorum.Malum tam bir kalori deposu.

    YanıtlaSil