Translate

11 Mayıs 2014 Pazar

Çikolata Parçalı Kek

Bu keki çok pratik ve çok lezzetli olduğu için çok seviyorum. Kardeşim Pınar'a buradan teşekkür ediyorum çünkü tarif ondan. Bu keki sade, cevizli, vişneli vb. gibi çeşitli şekillerde yapıyorum. Herkes de çok beğeniyor.

Malzemeler:

- 3 yumurta
- 1 su bardağı şeker
- 1 su bardağı süt
- 1 su bardağı sıvıyağ
- 3 su bardağı un
- 1 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilya
- 7-8 parça pasta çikolatası

Yapılışı:

3 yumurtayı çırpıp şekeri de koyup beyazlaşana kadar mikserle çırpıyorum. Sütü, sıvıyağı, unu ekliyorum. Kabartma tozunu, küçük parçalara ayırarak çikolatayı, vanilyayı katıp karıştırıyorum. Sonra önce sıvıyağ döküp yağladığım sonra un serptiğim kek kalıbımı 150 derece fırında yaklaşık 45 dakika pişiriyorum.

Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder